Suurusjuhised Billionaire Boys Club Icecream

Kuidas valida õige suurus?

Ärge isegi püüdke oma sisetalda mõõta, te ei saa seda kunagi õigesti. Vaadake lihtsalt oma tossude mõõtmeid CM või CHN. Seejärel võtke see teave ja leidke vastav USA suurusjuhendist USA suurus. Näiteks vastab Vans'i sisetalla pikkus 25 CM US 7-le. Te võite saada erineva kaubamärgi puhul veidi erineva mõõtmise tõttu teistsuguse USA suuruse.

Kõikide kaubamärkide suurusjuhendid

Otsid teistsugust kaubamärki?

Leia see siit.

Ei ole kindel suuruse osas? Hea meelega aitame teid

+372 6689057

[email protected]

Teie kingad ei sobi? Sul on 30 päeva aega neid tagastada

Kui valite vale suuruse

Me vahetame selle hea meelega teie vastu välja

Millist suurusjuhendit te otsite?

Billionaire Boys Club Icecream tops - men

SuurusRindkere (cm)PikkusVarruka pikkus
XS4967.522.5
S5268.523.5
M5569.524.5
L5970.525.5
XL6472.526.5
XXL6975.527.5

Billionaire Boys Club Icecream tops - men

SuurusRindkere (cm)PikkusVarruka pikkus
XS496864
S526965
M557066
L597167
XL647368
XXL697569

Billionaire Boys Club Icecream tops - men

SuurusRindkere (cm)PikkusVarruka pikkus
XS54.569.521.5
S5770.522.5
M59.571.523.5
L6272.524.5
XL64.574.525.5
XXL67.577.526.5

Billionaire Boys Club Icecream tops - men

SuurusRindkere (cm)PikkusVarruka pikkus
XS57.569.543
S6070.544
M62.571.545
L6673.546
XL70.575.547
XXL7578.548

Billionaire Boys Club Icecream põhjad - men

SuurusVöökoht (cm)Reie ümbermõõtSisekülg
28363224
3038,53324
32413425
3444,535,525
364837,526
3851,539,526

Billionaire Boys Club Icecream

Billionaire Boys Club & ICECREAM loodi 2003. aastal Pharrell Williamsi ja Jaapani disaineri NIGA koostöös. BBC keskendub tänavarõivaste, muusika ja luksusmoe ühendamisele, aasta hiljem asutatud ICECREAM aga ammutab inspiratsiooni peamiselt rulatuskultuurist. Brändile on iseloomulikud julged graafilised kujundid, nagu jäätised, teemandid ja jooksukoer. "Rikkus on südamest ja meelest, mitte taskust " on brändi filosoofia. ICECREAM toetas ka mustanahalisi rulajaid ja lõi oma rula meeskonna. Mõlemad kaubamärgid on mänginud suurt rolli tänavariiete arengus ja mõjutavad tänapäevalgi moe- ja muusikamaastikku kogu maailmas.