Brain Dead on kaubamärk, mis on omaette liigas, piiritledes tänavarõivaste, kunsti ja punk-esteetika. Kyle Ng poolt 2014. aastal Los Angeleses asutatud kollektiiv loovisikutest, graafilistest disaineritest ja kunstnikest, keda ühendab armastus undergroundi, DIY-kultuuri ja totaalse kaose vastu. Brain Dead on meeleolu, suhtumine ja visuaalne keel, milles segunevad inspiratsioonid B-filmide õudusest kuni 90ndate skate zines'ideni.
Nende riided on vahelejäämatud. Tugev graafika, sürreaalsed teemad, kontrastsed värvid ja kollaažilaadsed kujundused, mis kas panevad sind kohe vaimustuma või löövad sind täiesti segi. Tüüpilised on julged prindid, ülisuured siluetid ja materjalid, nagu vintage-tunnetusega puuvill, frotee, fliis või isegi piiratud koostööst pärit tehnilised kangad. Kõik rõhuasetusega originaalsusele ja kohalikule tootmisele. Sageli tehakse koostööd teiste kaubamärkide või institutsioonidega. Nagu Reebok, The North Face, Converse või isegi filmistuudiod.
Brändi kannavad loovisikud, muusikud, rulatajad ja need, kes ei taha sulanduda. Kuulsate fännide ja koostööpartnerite hulka kuuluvad Dev Hynes (Blood Orange), Earl Sweatshirt ja näitleja Jonah Hill. Lisaks korraldab Brain Dead sageli pop-up üritusi, näitusi ja filmilinastusi. Nende LA-pood ei ole lihtsalt pood, vaid kultuuriruum, mis on täis inspiratsioonipurskeid.
Brain Dead on neile, kes armastavad kultuurilist kaost, visuaalseid eksperimente ja ei võta moodi liiga tõsiselt. Kui sa tahad kanda midagi, mis näeb välja nagu oleks unistanud pärast kahte liitrit kohvi ja kahte magamata ööd, on Brain Dead täpselt see, mida sa vajad.
Näita kõiki Brain Dead tooteid