Thrasher on kultus, mis kasvas välja puhtast armastusest rulatamise vastu. 1981. aastal asutati Thrasher Magazine, millest sai kiiresti kõigi rulatajate piibel. Trükiajakirjast kasvas järk-järgult välja tootmisettevõte, raadiojaam ja lõpuks ikooniline rõivabränd, mis on tänaseni osa tänavariietusest ja rula- ja rulaeluskeenest.
Põleva leegi stiilis ikooniline logo on muutunud üheks kõige paremini äratuntavaks rulaarmärgi sümboliks. Seda võib leida nende ülisuurtel kapuutsidel, t-särkidel, mütsidel või seljakottidel. Ja parim osa on see, et see riietus ei ole lihtsalt raske stiiliga, vaid see on loodud otse rulaja jaoks. Vastupidavad materjalid peavad vastu kukkumistele, libisemisele ja igapäevasele kandmisele. Thrasher on toore, autentse rula-kultuuri sünonüüm.
Brändi on omaks võtnud paljud tuttavad näod väljastpoolt rula-kogukonda. Seda on kandnud Justin Bieber, Rihanna, Tyler, The Creator, Gigi Hadid ja Kendall Jenner. See tekitab sageli vastuolusid died-hard fännide seas, kes väidavad, et Thrasher kuulub ainult neile, kes tegelikult rula lauaga sõidavad. Tegelikkus on see, et Thrasher on juba ammu ületanud rula ja muutunud ka mässulise tänavariiete kultuuri sümboliks.
Thrasher on elustiil, mis ühendab inimesi, kes ei karda minna oma teed. Vali oma tükk Footshopis ja näita maailmale, et oled üks neist, kes ei allu reeglitele.
Näita kõiki Thrasher tooteid