PUMA esitleb koostöös populaarse seriaaliga Squid Game eksklusiivset kollektsiooni, mis ühendab brändi ikoonilise stiili ja selle ülemaailmse sensatsiooni põneva atmosfääri. Kollektsioon pakub laia valikut tooteid, alates ikoonilistest tossudest kuni stiilsete kapuutside, jakkide ja aksessuaarideni. Peamised mudelid on Easy Rider, Palermo ja Suede, millest igaühel on ainulaadne, sarjast inspireeritud disain. Easy Rider on inspireeritud võistlejate treeningriiete ja valvurite vormiriietuse värvidest, samas kui Suede peegeldab ikoonilisi stseene, mida fännid mäletavad.
74% Cotton: Väga pehme ja meeldiv materjal, mille omaduste hulka kuuluvad tõmbetugevus ja murdevenivus.
2% Elastan: mida kasutatakse koos teiste materjalidega, eriti selle suurepärase paindlikkuse tõttu - selle kiud võib venida kuni kolm korda pikemaks ja seejärel taastuda algsesse olekusse.
24% Polüester: Sünteetiline kiud, mis on valmistatud polüetüleentereftalaadist (PET) ja on tuntud oma vastupidavuse, vähese märguvuse ja kiire kuivamise võime poolest. Nende omaduste tõttu kasutatakse seda sageli tekstiilide lisaainena, mis parandab nende kasutusomadusi, näiteks vormipüsivust ja kortsumiskindlust.
Ärge kuivatage kuivamismasinas
Pesumasinas pestav 30º
Kasutage ainult mahedat pesuvahendit
Pesta ja triikida seestpoolt välja
Peske sama värvi pesu
Ärge triikige üle graafika
Ärge kasutage pleegitusvahendit
Ärge puhastage keemiliselt
Triikida madalaimale tasemele
kasutatakse toodete puhul, mille valmistamisel kasutatakse keskkonnasõbralikumaid protsesse, mis kasutavad vähem vett, energiat ja kemikaale. Selle märgise alla paigutatakse tooteid, millel on rahvusvahelised sertifikaadid, nagu bluesign®, OEKO-TEX® standard 100 ja MADE IN GREEN by OEKO-TEX®.
Selle märgisega tooted on valmistatud peamiselt taaskasutatud materjalidest, mis on enamasti valmistatud vanadest jäätmetest, näiteks plastpudelitest ja riietest. Nendel toodetel on väiksem keskkonnajälg tänu sellele, et töödeldakse rohkem jäätmematerjale kui esmaseid materjale.
Kas sind huvitab, kuidas me Footshopis jätkusuutlikkust hindame ja mida me selleks teeme? Näita meie jätkusuutlikkuse lehekülge.
Kui te käivitate koos vennaga Adidase kaubamärgi, kuid siis on teil tüli, proovige luua Puma kaubamärk. Just nii sündis Saksa kaubamärk, mille embleemiks on suur kass. Tänaseks on see üks maailma suurimaid rõiva- ja jalatsitootjaid, kes pakub kõike alates rangelt sportlikest vidinatest kuni puhtalt elustiili tossude ja rõivasteni. Lisaks meeldib Puma teha koostööd tuntud artistidega, nii et oma kingakollektsiooni või garderoobi saab lisada näiteks laulja The Weekndi ja barbaarilaulja Rihanna käe all disainitud eseme.
Kandevahend | Hind | Tarnepäevad |
---|---|---|
FedEx | alates 12 € | Alates Kolmapäev 18.6.2025 |
DHL Premium - express | alates 13 € | Alates Teisipäev 17.6.2025 |
Venipak | alates 8 € | Alates Neljapäev 19.6.2025 |
Omniva | alates 9 € | Alates Neljapäev 19.6.2025 |
DPD Pakipunkt | alates 5 € | Alates Neljapäev 19.6.2025 |
GLS Europe | alates 6 € | Alates Neljapäev 19.6.2025 |
Juhul, kui teil on vale suurus, aitame teid hea meelega õiget suurust saada. Palun külastage meie tagastamise lehekülge Rohkem infot
Kõigepealt peate lugema meie tagastuspoliitikat, kust leiate kõik ostja ja müüja õigused ja kohustused. Rohkem infot