Stüssy on rõivabränd ja eraettevõte, mille asutas 1980. aastal Shawn Stussy. Bränd on üks paljudest, mis tekkis 1980ndatel aastatel SurfWear-trendist, mis sai alguse peamiselt Orange County's, Californias. Aastaks 1992 müüdi Stüssy rõivaid kogu Ameerika Ühendriikides spetsiaalsetes butiikides ja kaubamajades.
Kuid Stüssy kaubamärgi arengus oli palju enamat kui "ainult" surfamine. Eelmise sajandi viimased aastakümned kuulusid subkultuuridele ja underground-muusikastiilidele. Ja kuna Stüssy rõivad olid esindatud mitmetel üritustel ja happeningidel kõigis žanrites punkist räpini, hakkasid erinevad mõjutused peagi ka toodetel endil, olgu need siis püksid, t-särgid või joped, avalduma.
Praegune pilk subkultuuride pärandile
Viimastel aastatel on eriti Stüssy T-särk, nii meeste kui ka naiste versioonides, muutunud teatud tüüpi erilise kogukonna sümpaatia tunnusmärgiks. Vaatamata oma algselt sportlikele juurtele ei näe aga igasuguseid riideid jooksuovaalidel. Stüssa riietus on palju rohkem esil kontsertidel ja üritustel, mis on seotud tossukultuuri ja moega.
2020. aastal on Stüssy kõige tipus. Näiteks suur Nike x Stüssy koostöö oli väga populaarne, mille tulemuseks olid püksid, t-särk ja sussid või müts. Suure edu saavutas ka selle kollektsiooni eriversioon tossust Spiridon Cage 2.
Nii et uuri meeste ja naiste Stüssy tooteid Footshopis ja laienda oma garderoobi mõne tänavarõivaste legendi tükiga, mis on tänapäevane lähenemine eelmise sajandi subkultuuride pärandile.
Näita kõiki Stüssy tooteid